marți, 31 martie 2020

Şcoala Altfel, joi - 2.04.2020, Suntem creativi

  Spring songs ( Cântece dedicate primăverii) :
 https://www.youtube.com/watch?v=A16Cu6Ic1pA
https://www.youtube.com/watch?v=QdBbBZkITxA
https://www.youtube.com/watch?v=uvO-wc3v_nM
!!! Activity 1: draws a drawing that represents the spring. ( realizează un  desen / colaj care să reprezinte primăvara).
 https://www.youtube.com/watch?v=sOVFn2oZXWE
https://www.youtube.com/watch?v=nfquwFBWPXI
https://www.youtube.com/watch?v=SFWU8DFHKEg

 

!!! Activity 2: realizeaza felicitări de Paste, obiecte decorative
încondeiere de ouă.

Şcoala Altfel, miercuri - 1.04.2020 Să ne hrănim inteligent

  https://www.youtube.com/watch?v=KTdxTk7J0rM - Healthy/ unhealthy food ( Mâncare sănătoasă    / nesănătoasă)
  https://www.youtube.com/watch?v=-JldSBUQB34
  https://www.youtube.com/watch?v=iaCGo6WmKBo
  https://www.youtube.com/watch?v=7Hq3-Apax5Q
  https://www.youtube.com/watch?v=gN3pn_alymA
  https://www.youtube.com/watch?v=m-dfSLm9a4I


!!! Activity: draw a food pyramid.

Şcoala Altfel - Marţi, 31.03.2020 - Învăţăm, descoperim, aplicăm


      https://www.dailymotion.com/video/x2l9vnm - Little Red Riding Hood  ( Scufiţa Roşie )


                                Drawings on the asphalt (Desene pe asfalt )

    Desenatul cu creta pe asfalt poate trezi curiozitatea și  menține interesul unor jocuri interesante în aer liber, anume desenele pe asfalt sunt printre cele mai sugestive simboluri ale copilăriei.
 Foarte mulți copii iubesc această activitate, care le dă ocazia să înveselească orice trotuar. Cu puțină imaginație, poți transforma desenatul pe asfalt într-o minunată sursă de distracție, dar și educativă. Iată câteva idei pe care ai putea să le pui în practică.

  You can invent a lot of trails and games using colored chalk on the asphalt. (Poți inventa o mulțime de trasee și jocuri folosind creta colorată pe asfalt).
   For example: ( De exemplu:)
  1. Follow the line: draw a line as sharp as possible on the asphalt (wrapped, even) and invite a friend to a line competition (as fast, as slowly, as correctly).(Urmărește linia: trasează o linie cât mai șerpuită pe asfalt și invită un prieten la un concurs de pășit linia (cât mai repede, cât mai încet, cât mai corect).
  2. Walk on the Footsteps: Based on the principle of the game above, you can also draw a trail of footprints (those of a bear or friendly monster are the most loved), which you have to walk carefully with each step, without having to step outside them. (Pășește pe urme: bazându-te pe principiu jocului de mai sus, poți desena și un traseu de urme (cele de urs sau monstru prietenos sunt cele mai îndrăgite ), pe care trebuie  să-l parcurgi pășind cu grijă pe fiecare urmă, fără să calci în afară lor.)

  


   

  
More ideas by accessing the link: (Mai multe idei accesând link-ul):
  !!! Activitate de realizat:  Deseneză pe asfalt personajul literar preferat.


miercuri, 25 martie 2020

Temă clasa a IV-a săptămâna 23-27.03

                                                Knights and castles 
                                  ( Cavaleri şi castele )

Vocabulary:
knight : cavaler;
suit of armour: armură;
castle: castel;
king: rege;
queen: regină;
hunt: vânătoare:
bake: coace;
oven: cuptor;
butler: majordom;
carry: a transporta. 

                                             





               Verbs – Past Tense 

                                       ( Verbe - Timpul trecut )

     The past tense is used: ( Timpul trecut este folosit:)

- to talk about actions or processes that happened once or repeatedly in the past and that are completed. ( pentru a vorbi despre acțiuni sau procese care s-au întâmplat o dată sau în mod repetat în trecut și care sunt finalizate )
key words: ‘yesterday, last month, last year, two weeks ago, in 1999’ ( cuvinte cheie: „ieri, luna trecută, anul trecut, acum două săptămâni, în 1999” )
ex. :“I bought a new car two months ago.” ( Am cumparat o maşină nouă acum două luni.)
  • “Sabrina arrived in London very late last night.” ( Sabrina a ajuns in Londra foarte târziu noaptea trecută.)
for actions that happened consecutively in the past which means one after the other in a short time: ( pentru acțiunile care s-au întâmplat consecutiv în trecut ceea ce înseamnă una după alta într-un timp scurt: )
ex.: “He came home, opened the window and took a bath.” ( El a venit acasă, a deschis fereastra şi a făcut baie.)
  • “Sue bought a book, went home and started to read it straightaway. ( Sue a cumpărat o carte, a mers acasă şi a început să o citească imediat.) 
    The formation of the past simple:   is relatively easy for regular verbs as in most cases we only need to add the ending ‘-ed’ to the infinitive form of the verb.  ( Formarea timpului trecut : este relativ ușor pentru verbele obișnuite, deoarece în majoritatea cazurilor trebuie doar să adăugăm sfârșitul „-ed” la forma infinitivă a verbului.)
ex. : work ( a lucra) + ed = worked ( a lucrat )





    Clasa pregătitoare săptămâna 23-27.03

    https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
    https://www.youtube.com/watch?v=5xq1bfk-2XI

    Clasa I săptămâna 23-27.03

    https://www.youtube.com/watch?list=PL17E353040E58
    8A05&time_continue=86&v=GbzMC6qAzVU&feature=emb_title

    Temă clasa a III-a săptămâna 23-27.03

    https://www.dailymotion.com/video/x6c7na6



    Temă clasa a II-a săptămâna 23-27.03

    https://www.dailymotion.com/video/x6c68sc



    joi, 12 martie 2020

    Clasa pregătitoare săptămâna 9-13.03




    Clasa I săptămâna 9-13.03


    Tema 2 Clasa a IV-a 12.03


    Tema 1 clasa aIV-a 11.03


    Tema 2 clasa a III-a 11/12.03


    Tema 2 Clasa a II-a




                                                      Worksheet


          1. Match the words you know  with the correct  part of the body. ( Potriviți cuvintele  pe care le ştiţi cu partea corectă a corpului.)
             

    2. Write the names in English below each image. ( Scrieţi denumirile in limba engleză sub fiecare imagine.)
                       


    .........................................................................................................................................................


    ................................................................................................................................................


     


                      … .. …. …. ….         …. .. .. .. .. .. ..                    .. … … … ..  ..            

     

    3.  Color the fruits and vegetables as specified. ( Coloraţi fructele şi legumele după cum se specifică.)


       
         Orange and green                                           yellow and green                   red,brown and green


              yellow                                       purple and green                 











          




              brown and white                            orange

    Tema 1 clasa a III-a 10/11.03


                                                                                                                                             Name:............................................
                                                                                                                                      Grade: 3rd grade


    Worksheet
    I.                   Write a or an: ( Scrie a sau an.)

       ..... ball;                               ..... apple;
       ..... teddy bear;                    ..... doll;
       .....kite;                               ..... aeroplane.
    II.               Write the following numbers. ( Scrie următoarele cifre.)
    11-.......................                           16-..................................
    20-.......................                             7-.................................        
    3-.......................                               8-.................................
    14-.......................                             29-.................................
    25-.......................                             10-...............................

    III.           Write the following parts of the body. ( Scrie următoarle părţi ale corpului.)
    Par=                                             braţ=                                               gura=
    Nas=                                            picior=                                            deget=
    Ochi=                                          urechi=                                            cap=

    IV.           Write as in the example. (Scrie ca si in exemplu.)
    Example:   /   hamburgers:  I  like hamburgers. / I don’t like hamburgers.

       pizza-....................................................................................................
    cheese-.................................................................................................
    eggs-....................................................................................................
       cake-...................................................................................................

    V.               Describe yourself in at least 4 lines, using the verb  have got (Descrie-te pe tine in cel putin 4 randuri.)